Då skulle det inte vara jag!


Om jag skulle vara en ängel
Och om jag gärna spelade mespop varje kväll
Och om jag klarade av det bra
då skulle det inte vara jag

Och om jag aldrig skrek mig hes
bakom närmsta skyddsrumsdörr nån vacker dag
Då kan jag tala om en sak
Då skulle det inte vara jag




Nunununu äntligen är jag färdig med min uppsats
och allvarligt talat är jag ganska nöjd.
'
Dagen har jag spenderat åt att träna (trevligt värre).
med Josefin och Elin.
Vi ska göra en träningsfilm för klubben, och jag känner på mig att det kommer bli jättebra (Y).
Annars har jag kollat på "My name is Earl", som är min nyfunna sysselsättning :)
Det är verkligen super kul, jag rekomenderar att se den. (serien).
På kvällen kom Peter och jag fotograferade hans bil,
han har ju faktiskt kallat mig mästefotografen.
Jag kände mig hedrad.*
Men eftersom jag inte kan något om bilar så fotade jag ju i helt fel vinklar.
Men det blev några bra bilder.
Jag hade dock desto roligare photoshoppa dem :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Julklappsjakten, vad mysigt det låter! :) när är den?

2008-09-08 @ 12:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0