Du kommer aldrig mer vara ensam.



Fredag=mini torsdag

Idag har jag konstaterat att fredagar är som torsdagar bara att de är mycket kortare.
Vi har bara, BARA tråkiga lektioner. Uschusch.
Men jag klarade mig genom dagen precis som mina klasskamrater.
Men jag måste säga att jag faktiskt redan längar tills jag börjar gymnasiet :)
Efter skolan stack jag, mamma och storebror Pette till Ipsen och skaffade nya inlägg.
Om någon någonsin har gjort inlägg så vet dom hur skönt det är :)
Sem åkte vi till Ö.B (överskottsbolaget) och jag köpte mig en tandborste och Ice Age 2! (jag älskar barnfilmer).

Jag måste bara tillägga världens konstigaste och underligaste nyhet:
F.93 kanske ska starta ett handbollslag, och jag ska vara med!!!!!!!!!!!!
chockerande.


In the mystery time of cold and rain


Kommentarer
Postat av: josefin

äntligen gör du namnet offentligt (pette).

men handbollen, innebär det att du tränar mindre med mig då?:O

2008-09-05 @ 18:06:34
URL: http://jousefin.blogg.se/
Postat av: louise

Neej, jag skulle aldrig ersätta en träning med dig mot handboll. Det blir nog på Onsdagar eller måndagar. :)

2008-09-05 @ 19:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0