Jag blev ett måndagsbarn.


Dagen började på värsta tänkbara sätt, allt gick fel och jag hittade inga strumpor som passade (som tur är så har man ju skor på sig i skolan). Plus att det var jättetrist väder, och då skulle vi såklart ha idrott UTE!
Vi spelade fotboll och jag bad mina medspelare att inte passa mig (för lagerts bästa).
Jag gillar egentligen idrott men jag tål bara inte fotboll, ursäkta alla fotbolls spelare men så är det bara.
Min ursäkt blev att jag faktiskt aldrig i mitt liv gillat fotboll och att det faktiskt är något allvarligt fel på mina fötter.
(överdriver jag?! Nej!) Jaja, men jag gjorde mitt bästa, vilken enligt Bosse ska räcka (Y).

På slöjden började jag på min Håkan Hellström kudde, kanske inte skönhet precis men jag blev faktiskt ganska nöjd ändå :) Vi hade en vikarie som hette Anna-Karin och jag fick för mig att hon bröt på finska. Men jag är inte helt säker.
Detta måste undersökas! 

När jag kom hem satte jag mig framför TV;n med en kopp the i väntan på att Top Model skulle börja, jag fick vänta en timme :/ Jojje undrar vad jag får ut av det programet egentligen, och ärligt talat så vet jag inte. Men det är faktiskt väldigt roligt.

Rock´n´Roll dör aldrig nej.
Kom tät intill det är okej.
So I can shake you.
oohoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0