Livet pågår här och nu.



Kallt, kallt
det är kallt nu.
Sommarna har poff,
bara försvunnit.
Nu är det höst,
detta är en brusta hjärtans höst.
Som Lars W skulle säga.
Och jag har för övrigt
alltid velat änvända det utrycket.
Men det har ju varit sommar
så det har inte känts så passande. ;)
Men nu, nu ska jag äntligen få andvändning
av alla min Lars W lyrics.
Nu ska det höras och läsas Winnerbäck.
(mina vänner kommer tröttna på mig)
Det är sant att man blir tröttare på hösten.
Men just idag hade jag ett sånt där
härlig och fint moment, (hallelujah moment?)
Då när det är sådär lagom
kallt så att man precis fryser.
Och det blåser, ja ni fattar.
Sånna moments får man
bara på hösten.
Jag har ont i halsen,
sorgligt jag vet.
Men ändå så sant.
Mina högtalare funkar inte,
deppigt jag vet.
(hur ska jag klara mig?)
Imorgon ska jag kasta slägga :O
och diskus (dubbel :O )
Men du Josefin!
Du får inte svika mig här.
Inte du heller Elin!
Jag menar allvar!!!



Så ta dig samman, kära du
Världen väntar på din hand..

Kommentarer
Postat av: josefin

jag kan säga så mycket som såhär, jag följer med. men skipper nog diskusen, för du vet ju själv hur totalt värdelös jag är ;)

2008-09-02 @ 09:12:57
URL: http://jousefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0