Put on your dancing shoes.


Jag har lurat mig själv
för många gånger nu.
jag trodde att kärlek som din
var lätt att fånga nu.


Gårdagen hade sina fina stunder, men också sina dåliga.
Först fick jag extrem känning i skolan (det betyder lågt blodsocker).
Sen mådde jag ju inte så bra :/ och det fortsatte hela dagen.
Vid 12 sprang vi skoljoggen 4.8 km, HATAHATA!!!
Jag fick nästan ont i båda mina vader dirket och då gick det knappt att springa mer :(

På kvällen var det planerat att jag skulle gå på Björket, men efter en jobbig för och efter middag så fick jag nästan ett mentaltsammanbrott och jag hade absolut ingen lust att gå på Björket.Men jag bestämde mig för att gå ändå, :) (ett mycket bra beslut)
Först åkte jag till Frida och där var Nilla. Vi tog bussen till Bjärnum vid 8.
Sen gick vi vidare till de övriga som skulle till björket.
Jag dricker ju inte själv men det var trevligt ändå, jag är ju knäpp och konstig som det är.
Sen bar det av till Björket, det var trevligt det med. :)
Tack alla underbara människor, ni hjälpte mig ur ett mentaltsammanbrott ;)
<3

Nu har jag precis gått en runda med Abbe, och innan idag så har jag pluggat och städat.
Jag känner mig nyttig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0