Don´t push me ´cause I am close to the edge!


De senaste dagarna har varit intressanta och eftersom det senaste dagarna är ganska många om man räknar från det förra inlägget så sviker minnet ganska rejält.
Well! igår drog jag till malmö och sandra och nina kom och hälsade på.
Eftersom jag inte träffar dessa så värst ofta pratade jag nästan nonstop. och flummigt blev det sannerligen.

Jag har egentligen inte så mycket att skriva om.
Jag tränade idag och hoppade längd, jag tror nog att formen är på väg. Och om detta inte är formtoppen är jag väldigt nyfiken på hur den kommer bli.

Just nu känns huvudet lite för tugnt för att kunna skriva något festligt här nedan för.
Ni får nöja er med detta.!!

You can call me mr studsboll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0