Thank you! and goodnight!


Det är väll dags att summera året, som jag tidigare lovat.
Okej, 2009?
2009 har nog varit det mest intressanta året i hela mitt liv. Ja om man utesluter året då jag föddes, för jag antar att det var ganska intressant, att komma till världen och allt.
Men av mitt jagkanpratagåochförstå-liv så har detta året varit mest intressant, men det har även varit ganska krävande och det känns ganska skönt med en s.k fresh start!
Nu kommer listan :) !


* Friidrotten har gått framåt, jag slog en massa personligarekord och uppfyllde många av mina mål, plus några hallrekord och tävlingsrekord.
* Två silver medlajer på Världsungdomsspelen.
* Första gången jag tog emot ett pris på DN-galan!
* 4a och 3a på SM i tresteg.
* Spex, magnarp, liseberg, balen och allt trevligt med klassen!
* Jag började skriva egna låtar!
* Jag skaffade facebook! en bra grej!
* Bihåleinflamation, inte så trevligt men en livserfarenhet rikare!
* Billie the vision and the dancers
* Gran Canaria, träningsläger och första gången utomlandsför min del!
* Estetiskan, och första soloframträdandet..
* Navid Modiri och gudarna!
* Lars Winnerbäck!!
* Mustafa Mohamed kom till Vittsjö!
* Jag flyttade hemifrån till en egen etta i Malmö.
* Började på Friidrottsgymnasiet i Malmö, och fick en ny tränare!
* VM i Berlin!
* Landslagsläger i Malmö.
* SIESTA!
underbart!
* ..och såklart en massa härliga stunder med mina vänner,
* ..jag fann en massa härliga människor i Malmö.
*..och intressanta utflykter och träningar med Josefin :)

Nästa år då?
Förhoppningsvis en hel del trevliga överraskingar, impulsivt och okomplicerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0