Jag tror jag önskade att du var nära.


Jag kom precis hem från far och bror, och känner mig otroligt lycklig på ett konstigt vis. Ungefär som på julafton när det känns som om inget kan rubba den där sköna känslan av gjälde innom en. Ja ungefär så känns det faktiskt just nu.
Vi bakade pepparkakor och vi lyckades (efter en del misslyckanden) skapa en hel hög smaskiga pepparkakor i alla olika sorters former.

På vägen hem blev det allsång med gamla jullåtar. Vackert!

Tidigare idag drog jag mig ner till idrottsplatsen och styrketränade lite. Jag övade på mina "Malmö-moves" och pumpade ganska bra faktistk ;)

Nu måste jag sova, för som vanligt ska jag upp äckligt tidigt imorgon. MEN! sånt är livet.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0