Kör vidare, kör vidare!


Matte A är avklarat och ja! det känns otroligt skönt!
Jag funderar på att smyga iväg från engelska lektionen eftersom vi ändå bara tittar på film, scary movie till och med. Inte värst lärorikt enligt mig!

Jag har hört att det har snöat i Vittsjö, då kan jag meddela att det gör det minsann inte i Malmö! Kallt? Ja, som in i!

I eftermiddag kommer Josefin hit och äntligen ska jag få shoppa upp de sista införjulenpengarna! Det kommer bli legen........wait for it!...........dary! :)
För en gåns skull är jag riktigt pepp på att shoppaloss! Kryss i taket!

NU! en lista!;

- Det går danskar på skolan, dom pratar konstigt! :S
- Jag råkade sprida ett rykte om Susanna, det är inte sant! (roligt! men inte sant!)
- Natalie är beroende av julkalendern!
- Maria är Pheobe, jag är Chandler och Natalie är Joey (Monica!)
- Jag blir snuvig när jag skriver prov (?)!
- Jag ska återse några vänner på söndag, det känns spännande!
- Jag tycker Yannick Tregaro är cool (?)
- Blir fett till svett? FETT! (torrt?)
- What's cooler then being cool? Ice-cold!! B-)








Kommentarer
Postat av: MARIA (Pheobe)

VI ÄGOR! :D:D

2009-12-15 @ 23:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0