Allting liksom kräver mera nu..



Idag gick fötterna till skolan, jag var faktiskt ganska glad idag. Ingen anledning, bara allmänt glad. Nilla var dock motsattsen, alltså arg utan anledning. Konstigt hur olika vi människor är.
På slöjden pratade jag mest, jag är duktig på det. Föresten så var jag ändå färdig med mitt projekt.
På idrotten tog jag det lugnt, att träna hårt med penicilen är Ajabaja! 

Rasten spenderade jag med grabbsen, mest för att de gick in tidigare men också för att jag gillar variation. De har lite andra samtalsämne en de vanliga jag brukar lyssna på. Se på lunchen är jag ganska tyst, hunger möjligtvis?
Efter rasten åkte jag till sjukhuset i Hässleholm för att kolla upp min diabetes. De försökte proppa på mig nya väskor och jag lyckades skaffa mig en ny pump som jag hoppas levereras snarast. Jag mättes och vägdes, alltid lite nervöst. Jag är lite nojig. Mitt stora problem är att mina problem är för små för att räknas som problem(Snook).
De frågade mig en massa frågor, lyssnade på lungorna, kände på min mage (superkittlig är jag!) och tog blodtryck. Jag skötte mig bra om man räknar bort att jag skrattade när de kände på min mage och att jag aldrig låg still..
De varnade mig också ett flertal gånger om att man kan bli beroende av nässpray, det är faktiskt svårare att slåta spraya än att sluta röka! Jag blev smått rädd..
När besöket var färdigt så spurtade jag tillbaka till skolan och gjorde fysik och engelska prov på den så kallade omprovstiden. Det gick bra.
Jag har nu märkt att jag är beroende av att vässapennor, det är förmodligen bättre än att vara beroende av nässpray.

Jag behövde inte vänta länge på bussen, och Sandra joinade mig som tur var. Eller så var det kanske jag som joinade henne, jag är inte riktigt säker. Vi pratade om tankar. Jag har en tendens till att ta upp tankar som alla tänker men som ingen riktigt pratar om i konversationer. Speciellt med Sandra.

Vid 18 kom Peter och jag bjöd honom på varmamackor och Oboy, kanske även en trevligt pratstund.

Ikväll ska jag INTE göra läxor,
kanske kan jag fixa låten idag!


AKTA! AKTA, BEOENDE FRAMKALLANDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0