Det blir ingen dans.


Idag är en trött-dag, men om man brukar läsa min blogg så har man nog märkt att torsdagar alltid är trött-dagar. Ja, till och med hat-dagar ibland.!
Idag skrev vi Nationella prov från halv nio till halv tolv. Jag vet att reaktionen till detta borde och brukar vara usch! men jag tyckte faktiskt att det var väldans roligt.
Jag skrev förövrigt en Novell (Y) Jag blev nöjd !

På franskan tog vi +tyskarna en promenad, jag och Jennifer hade superfart hela vägen och vann i racet "först till skolan" även om det kanske bara var vi som var med på det. :S

På svenskan tittade vi på film, jag kommer faktiskt inte ihåg namnet men den var faktiskt ganska bra. En typisk härlig och smått gullig svensk film.
Jag lyckades också tigga till mig en massa godis, fy på mig!

träning. (<3)



Vem bestämmer rätt och fel när moralen är död?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja, jag tror inte heller någon annan var med på det, men vi vann om dom skulle ha varit med^^ <3

2009-02-06 @ 15:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0