Huvudvärk? Vem bryr sig?


Idag var min huvudvärk nästan borta, men tro inte att jag är frisk. Jag går fortfarande på penicilin och jag kan inte resa mig snabbt! Men det är ett steg i rätt riktning.
Så med det i bagaget så bestämde jag mig (OBS, extremt uttråkad) för att gå ut en runda med hunden.
Så blev det och det gick väll lite hackigt eftersom snön fastnade under Abbes tassar och jag fick konstant stanna och hjälpa honom få bort det. Han är en liten stoppkloss!
Men kanske var det bra, för när jag kom hem var jag helt slut. Penicilinet förvandlar mig till en gammal tant, och ingen vältränad sådan! ! !


Sen kom jag och tänka på en fråga som jag slängde ut lite sådär för några dagar sen.
Vem säger att rymdvarelser är människor?
Man skulle egentligen kunna tolka detta hur som helst.
Men min tanke var att, en växt som finns i rymden är ju egentligen en rymdvarelse. Den lever ju!? Eller hur? Jag tog hur som helst upp ämnet med Jojje, han tyckte nästan likadant. Han påstod dock att rymdvarelser inte måste vara uppbygda av celler, han menade att det skulle ju lika gärna kunna vara något annat.
Vi vet ju såklart inte vad det är eftersom allt levande på jorden är uppbygt av celler.
Jaja, en konstig tanke.
Förmodligen kommer de där rymdvarelesrna hitta oss först, inte vice versa.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0