Vad ska vi göra med Henry?

Ska jag försöka bli hans vän, fast han är 1 och 91?


Imorgon börjar skolan, jag tror inte att någon har missat detta. Annars är det nog bra att man läser det nu. Jag är fortfarande smått beroende av Parken och dess smått roliga texter. Enligt mig är texten väldigt viktig i en låt.
Jag tittade på One three hill ikväll, jag känner att det börjar gå lite utför. Det har inte samma stjärnglans som innan, men det fortfarande sevärt.

Jag längtar sönder till SM och penicilinet känns som kedjor som håller mig tillbaka. Tack och lov ska de låsas upp snart. (En dålig liknelse)

Jag har faktiskt varit duktig och pluggat idag, man kan nästan kalla det en studiedag för mig. Visst har jag gjort lite för långa pauser ibland men jag har gjort stora framsteg. Det känns bra!



Var det bara jag som kallade "Spice girls" för "Bajs girls" som liten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0