Ny tag.


Ursäkta min frånvaro, men det är faktiskt så att jag har fått en infektion, en infektion av ett virus. Japp ett hemskt datavirus. Vi fick äntligen tillbaka datan idag, då den varit på avgiftning i Markaryd.
Under tiden har min dataabstienens ökat dag för dag, men nu tar vi nya tag och nu kommer det bli en massa skriv.
Dock är vissa program borta, superduper deppigt, så nu måste jag leka datanörd och fixa tillbaka alla igen, life is hard.

Idag hade vi estetiska, kanonbra gick det. Hmm, dock var jag flummig som vanlig, Lite av min speciallitet liksom. I lööve it!

Träning ikväll då, sen hem och plugga biologi.
Biologi är viktigt för en blivande naturare som jag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0