Please stay young!


Stress, stress och mera stress.
Ikväll är det föreläsning med Susanne Pettersson i Hässleholm, jag ska såklart dit även om jag inte riktigt orkar. Just nu känns det bara som ett extra stressmoment. Men förhoppningsvis blir det över mina förhoppningar.
Måste ju också börja planera årsfesten, känns ganska svårt och tugnt.
Ingen tävling i helgen heller, lite deppigt men jag får ju äntligen lite sovmorgon. Det är alltid positivt.

Idag har jag+ andra diskuterat framtiden, då menar jag inte om två, tre år utan om tio år! Jag kan fortfarande inte fatta att jag kanske flyttar till Malmö om ett halv år, att då börja tänka om vad som händer om tio är känns helt fel.


Nej, nu är klockan för mycket.
Stress på er !
: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0