Crazy summer


Ni vet hur man säger att man njuter i solen, alltså när man ligger och solar, eller steker om man så vill. Det är inte alltid så mysigt som det låter.  För när man solar blir man sådär äckligt varm och svettig, så efter en halv timme eller så, då måste man gå in. Plus att Abbe alltid kommer fram och slickar mig i ansiktet.
Jag löste det hela med att lägga mig på min uppblåsbara krokodil (OBS minus på vuxenpoäng) i poolen, på så sätt kan jag svalka mig och undvika blöta slickar från hunden,
PERFEKT!

Det är väll detta jag har spenderat största delen av dagen på.
Fast vid klockan sju cyklade jag till buss stationen och träffade Josefin och vi gick sedan till Johan. Johan bjöd på makaroner och köttbullar och det var kanon.
Josefin hade fått fräcka smakprovstuggumi från ICA och vi knarkade tuggummi hela kvällen.
Vi planerade också vår träning för friidrottsskolan imrorgon och spelade wii !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0