Den med den franska middagen

Om du ramlar kommer jag ramla åt samma håll,
det spelar ingen roll vad du gör.


Idag är det fredag och denna dag var inte heller som den brukar. Vi har alltid något på gång,något extra. Åååh jag saknar sovmornar så.
Ni vet hur man efter några dagars sena nätter och tidiga mornar blir fruktansvärt trött, sådär två dagar efter. Så kändes det idag. Jag hade dessutom ont i halsen och när jag upptäckte att min platttång hade gått sönder så kändes det inte så kul att gå till skolan. Men jag gick till skolan ändå, ääh jag är väll feg (diciplinerad)

I skolan städade vi ut våra skåp och jag slängde tusen papper, så skönt att bli av med allt.
Vid elva åkte vi i franskagruppen hem till våran franskalärare och hon bjöd på en fransk middag med grönsaker (m.m) soppa, ostbricka, rostbiff och potatisgrattäng och världens mest chokladiga chokladtårta-
När vi ätit färdigt skulle alla hem men jag, Frida och Nilla stannade kvar och studsade på studsemattan, man blir aldrig för gammal för att leka.
Efter skolan åkte jag in till stan, trött som en sengångare. Jag skulle köpa skor men hittade inga som föll mig i smaken. Jag är omöjlig !
Smått irriterad började jag iställer leta efter Navid Modiri och gudarnas skiva, men ack den fanns inte. Åååh. jag får väll ta och beställa den över internetet då.

Det bästa med att sluta nian är att man får så mycket glass..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0