Den med kändisstatus

What is life when you can´t take twos
Both the good shit and the blues
Carpe diem
I don´t care if it´s wrong or right
Gamble hard and just shine some light
Carpe diem


Idag gick jag upp äckligt tidigt (för att vara sommarlov) och begav mig till Hässleholm. Jag snubblade in på sjukhuset och jag fick prata med min läkare, inte så värst kul.
Dock blev jag lite överraskad då sjuksköterskan sa;
- Det är du som är en hejare på på friidrott va? Jo, jag har ju läst om dig i tidningen!
Vad svarar man på detta!?
- Mmmm, tack :S

Senare bar det av till Synsam för synundersökning. Jag hade ett ärr på hornhinnan och får inte ha linser på en vecka och då är det dags för återbesök.
Ikväll ska jag träna, grr jag är verkligen träningssugen!

Föresten har ni hört den nya McDonalds reklamen, den med Markolio. USCH!
Det blir ju så när man åker långt och batteriet på Ipoden tar slut, man måste lyssna på radio. Mamma föredrar Lugna favoriter (själv föredrar jag P3) och där har Markolio totalt förpestat hela reklam pausen med sitt prat. USCH!
Vad har hänt med den coola Markolio. Kanske är det bara jag som har blivit coolare.
Äsch, skärp dig Markolio!

Joo, det var ju kick-off igår. Vi spelade handboll och Soft air gun. Soft air gun var riktigt kul, dock blev jag träffad i huvudett upprepade gånger och har nu en massa blåmärken. AJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0