Den med lägenheten

Jag ser den gräddgula färgen
Den moderna men diskreta
En helhet för det enkla
Bara fälla upp och skruva
Men ändå alltid nåt
som ville jaga och förvirra
Nåt som inte var Ikea
Nåt som inte hade lösningen
i kanten


I onsdags åkte jag till Malmö för att fixa med lägenheten.
Jag var grymt spänd och hade verkligen inga förväntningar-
Lägenheten ligger på 5e våningen alltså högst upp, man ser ner till hamnen och bron. eeh cooolt!
Dock är själva rummet ganska litet, toan lika så och köket luktade lite konstigt, men det går ju att fixa.
Vi åkte till IKEA och köpte lite smått och gott, IKEA är kul!
Jag bestämde hur som helst att mitt rum skulle gå i färgerna vit och brun. Jag köpte bruna gardiner, en vit mysstol och en vit bordsstol. En rolig grej var att stolen hette Gilbert, precis som Hurricane Gilbert ! (tufft)

När vi kom tillbaka till lägenheten började jag sätta ihop stolarna, men usch vad jobbigt det var. IKEA är inte kul !!
Senare blev det lite tävling också, men om det behöver jag inte nämna mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0