Den med Liseberg, sista klassresan!


Igår (tisdags) åke vi till Liseberg och även fast de flesta var ganska trötta efter balen så var jag grymt pepp, som vanligt! Det tog eveigheter att åka dit så jag underhöll mig själv med lite skånska visor.
Liseberg var fullpackat och så fort vi kommit in sprang vi till Flumeride. Ack, vilket dåligt beslut, vi blev superduperblöta! Jag och Jennifer tänkte logiskt och begav oss till Hang Hai, vi blev utsatta för extrem centrifugalkraft, vilket gjorde att mitt hår torkade. KANON!

Jennifer är våghalsig och åkte både Balder och Kanonen med de andra tuffingarna, Frida, Erika och Nilla.
Jag Sandra och Nina (OBS läs jag och Sandra) var lite mer försiktiga och valde att spela lite på chokladhjul. När vi hade ätit (supersnabbt) ¨gick vi vidare till Lisebergsbanan, som vi sedan åkte tre gånger .
Det blev en hel del åkande och för att vara en riktig fegis när det gällder bergochdalbanor så är jag väldigt stolt över mig själv.
Men nu, det viktigaste av allt. Jag vann 2KG TOBLERONE!
Känn på den!

Bilder och sånt kommer sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0