Den med midsommar

Keep it real!

..och sen så blev det midsommar, ja och usch vilken midsommar det blev sen. Först var verkade det som om det skulle bli riktigt trevligt men när det trevliga blev inställt och regnet öste ner så var det inte så trevigt längre.
Jaja, jag myste i alla fall med jordgubbar och gitarrspel. Alltid bra att lära sig någon ny låt, Hoffmeastro & chraa - Carpe Diem fick bli denna helgens låt.

Idag har jag tränat och eftersom det öste ner regn även idag så blev det styrketräning, INNOMHUS!
Kvällen fyllde jag med att titta på Europa lagkampen i friidrott. Svergie ligger sist!
Men allt kan hända.

Idag blev jag också hastigt nervös inför Göteborg, Världsungdomsspelen, även fast det är nästan en veckan kvar. Jag förstår inte varför jag blir sååå nervös nu!
Jaja, bättre nu en senare..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0