Den med fem dagar i rad

Give me som pleasure, give me som joy. Just give me something I can't destroy.


Hejhejhallå!
Just nu sitter jag vid datan och...håll i er nu......TV;N !!!!!!!!
Ja, det är sant, jag fick en bärbardator i födelsedagspresent. Nu borde det ju också vara lämpligt att berätta att jag fyllde 16 år i tisdags.

Men låt oss börja från början;
I fredags hade vi spexfoto i skolan och jag hade först funderat på att vara hippie men jag märkte ganska fort att det var lite svårt att hitta kläder till detta. Jag funderade länge och betämde mig för att vara en nörd, jag kände att det stod mig lite närmare. Glasögonen åkte på, byxorna upp, skjortan nerstoppad, hängslena på och mitbenan kammad perfekt. Dock kände jag att jag ville spexa till det lite till, jag tog på mig en partyhatt och tog en ballong, huxflux hade jag en fest.
(Inspirerad av Anders och Måns)
Jag lämnade skolan lite tidigare och begav mig hem till Josefin Rask, min nördkompis. Vi funderade på att ha ungefär samma kläder på siesta som vi hade haft tidigare den dagen men fegade ur.
Men jag var modig nog och behöll hängslena och Josefin tog på ett par fräcka glasögonen.
Vi åkte vidare till Siesta med Hanna och Amanda, vi gick hem till Elin. Där träffade vi lite nytt folk, som lärde oss nya ramsor och lite annat.
Siestas höjdpunkt var nog Mando Diao, jag är smått kär.
Jag såg också Tiger Lou, Lazee och Placebo

På lördagen drog vi till Siesta ganska tidigt, vi hälsade på Hannas morfar och sedan drog jag med de övriga till Navid Modiri och gudarna, tusen tummar upp för dom!
I stan var det crusing och det var sannerligen ett äventyr.
Vädert var underbart dock var mina jeans lite för varma.
Jag såg Anna Ternheim med min bror och tummen upp för henne också. Dock kände jag att det blev lite långtråkigt efter ett tag, ja bestämde mig för att dra vidare till Parken och John joinade. Jag lyckades tajma det så bra så att jag såg mina tre favorit låtar och sen var det slut.
Resten av kvällen var också trevligt Vi träffade lite annat folk och jag fick bevittna världens största pizza.
Kvällen avslutades med att jag såg Hoffmeistro och Chraa, Kleerup och Timbuktu själv.

På söndagen var jag ganska trött men det blev ingen riktig vila denna dagen heller.
Det var dags för estetträning och så blev det.

På måndagen övade vi nästan hela dagen, klockan 17 var det dags för vår första uppvisning och sedan hade vi en till klockan 19 igen

På tisdagen visade vi upp estetiskan igen, fyra gånger faktiskt.
Det gick bra och vi hade fruktansvärt kul (Y)
När jag kom hem tränade jag (OBS, creds till mig som var döds trött!)
Efter träningen kom pappa och jag fick datorn.

Igår var det dags för utspraken, vi började med att de flesta av BVT folket träffades hos Emelie och sen bar det av mot Björket. En mycket trevlig kväll blev det också.

.....och idag hälsade Röda Korset på vår skola och vi lärde oss att rädda folk. (kortfattat)

Nu till det viktigaste av allt, man ska inte lägga huvudet bakåt när man får näsblod!

Om du har läst allt detta, BRAVO! Du klarade det, creds ill dig.
OBS, anledningen till att jag skriver så mycket är för att jag är beroende av min dator.

Kommentarer
Postat av: josefin

bärbara datorer är nice :D . vi får ha med det till stockholm på tåget! Jag pratade med eva om sthlm igår, och snart ska det bokas :)

2009-06-05 @ 10:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0