Den jag glömde


Tiden går fort när man har roligt brukar man ju säga, för mig tycks tiden alltid gå fort. Visserligen är jag nästan ständigt glad men även när jag är på mindre bra humör tycks tiden flyga förbi.
Därför har jag inte hunnit skriva om när jag besökte min (förhoppningsvis) nya skola, Malmö Latin.
Jag hade absolut inga förväntningar men hoppades på ett äventyr.
Skolan var kanonfin, inte super flashig men oj vad högt i tak de hade. Stor skillnad från Bjärnum fjuttiga en våningshus med lågt i tak. Nej, på denna skolan fanns det trappor i massor, högt i tak och enorma dörrar!
Jag var chockad.
Dock var det nog inte den finaste skolan i Malmö precis, men jag är en ganska simpel tjej och nöjer mig med det mesta.

Jag blev lite besviken på informationen, men vem vet kanske visste jag redan allt (?)

När jag kom hem till Hässleholm stannade vi vid Göingevallen och jag tränade lite.
Beachboysen var också där.

Dessutom hörde jag en söt kommentar från två små barn idag
- Jag tror mina crocs är kära i dina!
Kanske den bästa raggningsrepliken någonsin.

- och jag ska bli forskare!


Inside I´m growing a heart, I hope I´m ready
when you say you need me.

Kommentarer
Postat av: josefin

gud vilken gullig raggreplik ja :). fast på friidrotten kan vi köra med racerskor!

2009-05-01 @ 21:15:52
URL: http://jousefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0