Den när jag var stark fast ändå svag.


Robinsson är bättre än Eurovision!

( Usch, vilken dålig dator vi har! )
Idag har jag tävlat och det gick inte riktigt bra, men det är okej. Jag har en massa tävlingar framöver.
Jag avslutade tävlingen med att konstatera att jag känner mig stark i musklierna fast inte tillsammans. Konstig och ajaj så underlig förklaring!
Igår åkte jag in till Kristianstad med mamma, vi hade dock extremt olik smak och det blev en massa "Är du inte klok" från min sida.
Tillslut blev det ändå ett köp, skönt!

En instickare;

För ett tag sedan så hittade jag en prick på mitt finger.
Inget särskilt med det tänker du säkert.
Men pricken satt precis nedanför nageln och såg precis ut som ett födelsemärke (också kallad kalasmärke)  vissa säger leverfläck.
Jag blev otroligt chockad och kände mig väldigt unik till den dag då jag råkade klia bort den.
Ack vilken besvikelse, vilken förlust !
Gud så deppigt (hej rymden style)


Ingen förfrågan, totalt utesluten,
konstig och förvirrad, livet leker ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0