Den med 14.35

I got rope, he got pills
We got time to kill


En massa saker har hänt och jag har varken tid eller ork att skriva om ALLT.
Ryktet säger dessutom att de flesta är upptagna med läxor just nu så ingen skulle väll orka läsa!

I fredags hade vi hur som helst grillkväll med klubben.
Vi lekte leker, letade nickelpigor och försökte tändad en brasa. UTAN TÄNDSTICKOR!
Tack gode gud för utvecklingen!

I lördags gifte sig min kusin.
Sorgligt nog missade jag bröllopet, uuuuh
Men på kvällen hade jag +några andra en överraskningsfest för Nilla.
Jennifer fick också en litet överraskning, hon fick en gitarr.
Jag kände att det var dags nu. ;)
Som alltid när vi spelar pictionary så flippade det ut!

Idag vaknade jag, håll i hatten nu!
KLOCKAN 14.35

Men nu till det allra viktigaste var är kattungarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0