Come on skinny love! just last the year.


Helgen har bevisligen varit hädelserik! Hur kan jag bevisa detta?
Inte ett enda blogginlägg på hela helgen.
Kanske har jag ett liv ändå! :)
Förövrigt hat dagens tankar om och om igen återgått till varför man blir kortväxt? (ja, jag menar dvärg!)
Men det hör egentligen inte hit, eftersom i detta inlägget tänkte jag berätta om den ack så händelserika helgen.....och här kommer det :)

Jojje kom över i fredags och vi spenderade kvällen framför TV;n med en chipspåse och en mycket bra film.

Lördagen spenderade jag på träning och efter det tog Josefin ut mig på äventyr, njaa inte riktigt. Men hon bjöd på bio och det var trevligt :) Vi såg New moon och för alla er förväntansfulla HarintesettNewMoonänmenkanknapptvänta-människor, kan jag berätta att det faktiskt var väldigt bra. Håll moden uppe!

I söndags drog jag mig ner till Julskyltningen, efter en timme eller så kom dock pappa och räddade mig. Vi åkte hem till honom och lyckades fixa ljudkortet och efter det åkte jag tillbaka till julskyltningen.
Jag kom på mig själv att njuta en aning efter en stund, julstämmningen attackerade mig och jag var hjälpslös.

NU; Biologiplugg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0