Jag känner efter om det är såhär det känns att vara fri?


Puuh, ännu en måndags morgon är snart avklarad.
Jag träffade Pete på bussen och vi hann prata en del, en del musik och en del om livet.
Jag hann med det tidiga tåget och satte mig framför en kille i 30 års åldern. Han sover och i Höör sätter sig en tjej, även hon i 30 års ålderna bredvik honom (framför mig)
Då slår det mig, dom är lika varandra och hade varit det ultimata paret!
Kläder, ansiktsform, ja allt! Det passade.
Tänk, dom kanske gick miste om en evig kärlek
eller så spelar bara min fantasi mig ett spratt.

Bussen failade idag och jag fick gå 800m, ingen fara jag hade mycket att fundera på :)

Nu ska vi ta över skolan!
WOOOOHOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0