Fångad av en stormvind!


Att bo ensam kan anses som tråkigt och....ensamt.
MEN! om man har "grannar" som Natalie och Sofie är det inget större problem. Vi tränar, pluggar, äter och dansar tills grannarna blir galna tillsammans.
Tillsammans är ett fint ord :)

Dagen har förvörigt varit helt okej, bra resultat men dåligt väder.
På lunchen begav sig jag och två andra tappra klasskamrater till latinskolan. De övriga hade fått håltimme för sina språk, dock var så inte fallet för oss.
Vi fick cykla i ösregn och då vill jag tillägga att det är ganska långt till latinskolan. Efter det hade vi lektion i tjugo minuter (IDIOT) och sen cyklade vi tappert hem igen, i ösregnet!
Rackarns bananer vad jag frös!

Träningen gick faktiskt riktigt bra. Vi har börjat med löpskolning igen och Morgan blev nog lite chockad över hur mycket vi hade utvecklats, iaf vi utifrån.

Nu ska jag sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0