If you love me let me know!


Jisses! tanken slog mig precis:
LARS WINNERBÄCK OM TVÅ DAGAR!

Just nu har jag skrivit en bokrecension på pianisten, jag gillar såklart att skriva med min fantasi och inspiration tycks ha flugit sin kos. Dock lyckades jag nog få ihop en någotsånär bra recension.
Så, nu väntar jag på att resten av klassen ska bli klara så att vi kan bege oss till matsalen för lite välförtjänad lunch.

Min bror hotade med att han skulle komma och hälsa på idag och jag har därför gömt hans dyrbara julklapp på ett mycket säkert ställe eftersom jag ännu inte slagit in den.
Julklappspapper hamnar på handlelistan NU!

Så, nu måste jag gå :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det lasse på lördga då? men du ska väl träna ändå :O

2009-11-19 @ 15:28:47
URL: http://jousefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0