It takes time, it takes two!


Snark!
Lite happy har satt sina spår, jag är trött som ett svin! NEJ VÄNTA! jag har ju vaccinerat mig! Jag är trött som en...gri..nej....som en....Louise!  JAA! :D

Jag har precis kommit hem från träningen med min medbrottsling och vapendragare, Natalie. Medbrottslig? tänker du! Jo vi gjorde nämligen en ganska busig grej ikäll. fniss ;)
Kanske så busigt att jag inte vågar säga det här på bloggen ens!
Aaa van fan! här kommer det!
Jag och Natalie låste ihop våra cyklar med Sandmannens cykel. WOOOHOOO!
Han var inte glad!

NU; Ander och Måns :)

Kommentarer
Postat av: "medbrottslingen"

Hahaha herr sandman får skylla sig själv !

Lovar att ha hej rymden-kväll med dig nästa vecka louey, puss!

2009-11-12 @ 23:10:06
URL: http://littlemisssquick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0