Jag är varken hjälten eller boven, jag är bara lite lost!


Tydligen fick jag vara med på ett litet hörn i tidningen idag, känns sådär eftersom jag inte själva kan läsa det. ! Igår var en mycket produktiv dag, träningen varade i tre och en halvtimme och jag och Natalie skrev en låt tillsammans. Ett fint och digert arbete minsann. Lite biologi blev det sannerligen också, och hel del prat med Natalie i telefonen eftersom han var sjuk.

Idag tänkte jag sova bort några timmar och skriva färdig min labbrapport vilket kommer bli väldigt spännande med tankte på att jag känner mig väldigt lost just nu.
En utmaning, sannerligen!


Igår invigde vi vårt nya träningsprogram och imorgon åker räserskorna på.
DETTA FIRAS! (med apelsin)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad vore livet utan räserskor liksom!?

2009-11-24 @ 15:18:32
URL: http://jousefin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Helt meningslöst! :O

2009-11-24 @ 17:36:51
URL: http://louisearvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0