Kom ihåg mig då! Kom ihåg mig då! Här finns du kvar!


Gårdagen blev så underbart bra och jag funderar över om något annat under de kommande dagarna som är kvar av året kan toppa detta! Det hoppas jag!
Jag och min kära storebror tog tåget till Kristianstad och eftersom lokalsinnet svek tog det ett tag att hitta rätt, men vi fick ju upptäcka staden och det är aldrig fel. (eller?)
Jojje var på gott humör, kanske för att han hittat kärleken men förhoppningsvis också för att jag lyckats dra honom iväg på en kanon bra konsert.
LARS WINNERBÄCK!
Jag var i alla fall också på bra humör, jag har inte hittat kärleken men hade nog så trevligt ändå.
..och även fast jag inte kunde alla låtar, (fast vem kan egentligen det, han har ju gjort sådär 50st) så var det helt klart överförväntan. Jag kom även på mig själva att få en stor klump i halsen när dom drog igång med "om du lämnade mig nu". Det är otroligt vad musik kan göra med en människa.

Efter konsterten begav vi oss mot stationen, träffade på en kompis till Jojje, som utav en ren händelse också hette Louise :), och hennes pappa som också hade varit på konserten (SAMMANTRÄFFANDE!). Vi märkte ganska snart att vi hade missat tåget och nästa tåg gick om en timme, våra nya kompanjoner drog in oss på närmaste hotell och där satte vi oss för att lira lite piano.
Efter en stund kommer en bandmedlem efter den andra in på hotellet och inte kort därefter står självaste Lasse i dörröppningen.
Vi tar chansen och hälsar, kramar och fotar. (SAMMANTRÄFFANDE!)
Bandet sätter dig vid ett bord bredvid oss och börjar efterfesta, vi njuter och sen åker vi hem.

Du behöver inte bli imponerad, men jag är tagen.





Kommentarer
Postat av: LOUISE

ÅÅ, vad roligt för dig! :)

2009-11-22 @ 22:29:52
URL: http://lnyberg.blogg.se/
Postat av: Sara

Fatta vad jag är avundsjuk! :D <3

2009-11-26 @ 20:44:00
URL: http://dancingteardrop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0