What if I say you're not like the others?


Jag tror min lägenhet är gjord för att vara stökig, den passar liksom bäst så :)
Så varför börja städa nu?
Jag lyckades somna klockan 01.40 igår, varför? Jag har ingen aning!
Vid klockan 00.30 fick jag panik, gick upp, åt honingsmackor, drack mjölk (MUMS!) och tittade på ack så tråkiga youtube-klipp.
En mycket bra taktik!

Skolan bjöd på två håltimmar och FIG;et bjöd på prov. MJAAAU!
Detta ledde till att jag fick en hel del extra fritid. Jag tog tag i mig själv och drog ner till centrum och köpte en väska. Nu är jag otroligt pepp inför nästa onsdag.!

Sen vill jag bara påpeka att jag saknar mina bröder :)

Sylt is the magic word!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0