I believe that you could be what I need to believe.


Då var jag återigen tillbaka i Malmö, inte för länge dock, jag åker hem idag.
Tåget var endast två minuter försenat, dessutom var det i princip folktomt. Jag hade laddat min iphone med nya låtar, mest electro vilket passade perfekt i vintermörkret. Här är min senaste lista; Cruel Intentions.
Nej, allt tycktes gå vägen tills jag hoppade på bussen. Det visade sig att bussen var sönder och kunde endast köra i gångfart, efter en hållplats fick vi hoppa av. Det gjorde egetligen inte så mycket för bakom väntade en ny buss. Dock körde den bussen fel, jag fnissade, mest för att det inte påverkade mig men också för att jag helt enkelt fann situationen väldigt rolig.
Nej, egentligen har jag ingen lust att kritisera skånetrafiken för tillfället. Trots att det nog kommer slå tillbaka på mig snart, jag ska ju hem också. Men när det går såhär smärtfritt, varför klaga?

Så vad gör jag i Malmö? Ja förrutom att träna så ska jag nog försöka hitta kläder till nyår, ja eller bara kläder.


It just keeps coming back again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0