I won't give you my heart, no one lives there anymore.


Jag frågade precis mamma; Vart har du lagt grejerna från min förra lägenhet?
..och märker medans orden lämnar min mun hur vuxet det låter. Jag sätter mig sedan framför datan för att logga in på facebook och inser hur inte-vuxen jag är.
Igår strosade jag runt i stan, som vimlade av äckligt långsamma jag-tokhandlar-när-det-är-rea-människor. Egentligen borde det vara kul med rea, men det ironiska med just denna rea var att efter jag hade köpt de saker som jag behövde (betoning på behövde) köpa så hade jag, ironiskt nog, inte råd med reakläderna. Därför fann jag absolut ingen glädje i denna mellandagsrea. Det är trångt och varmt i affärerna! dessutom så är gatorna fulla med snö så man glider bokstavligen runt.
Fast jag gillade minsann mina inköp.
När jag kom hem väntade mina provbågar här på mig. Jag bestämde mig nästan på studs för ett par guldiga pilotbågar. Nu är det bara att vänta på att den äkta varan kommer.
Här kommer det fnissigt braiga med glasögonen! Dom kostar 470kr! Men styrkor! Jag ifrågasätter dock kvalitén, det blir upp till bevis.

I'm not in love. We're not in love.

Kommentarer
Postat av: kathia

Dina glasögon är jätte fina vart beställde du dem? =)

2011-12-29 @ 22:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0