Pick yourself up don't blame the world


Då har det äntligen varit skolavslutning.
Jag sitter dock fortfarande i Malmö och åker inte hem förräns imorgon. Förhoppningsvis fungerar kollektivtrafiken någorlunda.
Vi började dagen med pepparkakor och julmust, jag blev kallad dålig förlorare men i mitt försvar så var det fel på reglerna! Sen världens kortaste och softaste träning med Susannanas.
Ikväll skulle jag städa och packa, det gick inte värst bra så jag gör det imorgon.
Nu ska jag spela gitarr..

I söndags hade vi julfest med träningsgruppen hemma hos coach.
Han bjöd på julfika och en titt in i privatlivet, onekligen intressant!
Därefter bjöd vi på charader och singstar.
Vi bytte julklappar, jag fick en USB-lampa och den är fin.
Vid klockan åtta hade de flesta åkt hem men kvar stannade jag, Natalie och Susanna. Det blev fotboll och ytterligare charader. Vid tolv var vi hemma igen.

Här kommer en favorit i repris, kvällens bild osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0