Lying lips won't say, my eyes give me away. Won't you please turn out the light and I'll follow you tonight.


Här kommer julaftons-blogginlägget, vilket egentligen inte borde skrivas, det ska ju firas. Jag softar genom julafton och inser att den är som andra dagar med extra, betoning på extra, guldkant. Allt är extra, maten, glädjen, kläderna och colan har plötsligt blivit julmust. Förresten är det ju inte helt fel att få presenter heller.
Dagens favorit blev mitt minsta kusinbarn Max, de andra kusinbarnen må vara söta men dom tycks vara på språng jämt och ständigt. Max kan inte springa, han är bättre på det viset. Han är liksom lugn, säger ingenting och är följaktligen en otroligt bra lyssnare.
Jag finner också glädje i att så få är inloggade på facebook, deppigt att jag sitter vid datan då eller? Ärligt talat sitter jag mest vid datan för att testa mina nya hörlurar, det är sant som dom säger "bad sound kills good music". Alla låtar blev plötsligt mycket bättre.
Jag har även beställt hem nya glasögon som jag planerar att betala med mina julklappspengar.

Annars var nog julafton som vanligt, i princip i alla fall.

Här kommer bildbomben








What' up?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0