Kom så får du hårt godis.


Ja man kan väl säga att jag inte har varit så aktiv här på bloggen.
But I am here now!
Jag har hunnit få min första lön, saftigt! Jag har även varit i Helsingborg och tävlat, lite mindre safigt men desto hetare! Nej men for real! what's up med vädret! Awesome ju!
Idag höll jag därimot på att smälta bort på träningen, mindre awesome.
Tävlingen gick bra och det var trevligt, som alltid, att träffa härligt friidrottskompanjoner.

Jag försökte även fixa punkan på min cykel idag, jag kom halvvägs till cykelpumpen när jag blev attackerad av ankor (några vet nog redan om min fobi för fåglar). Jag såg detta som ett dåligt tecken. Dessutom höll jag på att svettas ihjäl och Maria svarade inte när jag ringde henne!
Jag återvände hem, trött, svettig, besegrad och en aning deppig.
När jag sedan börjar närma mig lägenheten märker jag att cykeldäcket är totalt deformerat! Otroligt deppigt! Min mästerliga plan blev till failure! Ack!

godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0