Mitt liv blev bara en skamfläck i historien men den är min och jag vill slösa den på dig.


Idag kommer bli en köttig dag, en riktigt köttig dag. Dock inte så köttig att jag missar EM, nej! så får det inte bli.

Varberg är en spännande stad. Jag möttes först av världens fetaste coop sen tog Natalie ut mig på äventyr. Jag visste att jag var långt hemifrån när den här konversationen uppstod; L; "Oj! mycket folk! Är det festival eller? Vilken fest!" N; "Näee, det är lördag". Från den stunden visste jag att jag skulle gilla Varberg.
På kvällen träffade vi (äckliga) Boråsare och tittade på Arn. "HAHA!" tänker kanske du "titta på Arn, har ni inget liv eller?!" Men då kan jag kontra med att vi såg den på en superstor bildskärm ute på gräsmattan brevid havet. Lite coolare eller hur!? Väldigt mysigt iaf.

Okej jag ser nu att inlägget blev lite kluddigt. Det får ni leva med för nu startar mitt dagsäventyr.

Gör mästerligt! Va mästerlig!




Just det! detta har blivit en bloggmedmassabilderävenegobildersblogg. Live with it!

Kommentarer
Postat av: Mattias Abulu

SV: Ska komma ihåg den filmen! ;)



Varberg, never been there men du får det att låta så mysigt!

2010-07-27 @ 11:42:13
URL: http://mattiasabulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0