You know what? I'm alright 'cause I'm the star now, in a movie that's about me.


Det är nog dags nu. Dags för mig att berätta om mina äventyr på Färöarna.
Jag fick pröva på en hel del som tex att hoppa tresteg i 12 m/s medvind, klättra upp på ett fjäll, prata danska, rida islandshest och att leva med Jakob, Natalie och Sofie i 6 dagar.
Jag lärde mig också en del som tex att Sofie har en konstig relation till rör, att Jakob tror att färöare pratar finska, att jag skrattar roligt och att färöare gillar när man skojar om deras får.

What else? Jo, 1993 är det roligaste man kan säga på danska!
Och! det är deppigt när man märker att filmen man laddat ner är på franska och inte engelska.
Men också, Jakob pratar i sömnen, Sofie bäddar om i sömnen och jag får enorma ryck i sömnen. Vad kan vi lära oss av detta? Det är synd om Natalie och vår femte rumskamrat!
..och Randi är det roligaste namnet som finns. (efter Wombawomba)

fniss! här kommer lite bilder.





Kommentarer
Postat av: Mattias Abulu

SV: Härligt! :D

Jag hoppade 14.10 förra sommaren. Hoppas att det ryker på söndag! Åh, DN-galan! Vill också dit, har varit där tre år i rad :O var tusan går HAIS-spelen då? :P

2010-07-20 @ 20:46:28
URL: http://mattiasabulu.blogg.se/
Postat av: Mattias Abulu

SV: Härligt! :D

Jag hoppade 14.10 förra sommaren. Hoppas att det ryker på söndag! Åh, DN-galan! Vill också dit, har varit där tre år i rad :O var tusan går HAIS-spelen då? :P

2010-07-20 @ 20:46:44
URL: http://mattiasabulu.blogg.se/
Postat av: Mattias Abulu

SV: haha, jo jag hoppas på mirakel! ;)

Då önskar jag dig lycka till i Hässleholm.

Förresten så rycker jag också när jag sover så du behöver inte känna dig ensam! ;)

2010-07-20 @ 21:22:22
URL: http://mattiasabulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0