I believe my heart should be chained inside. Leaving it to you would be like suicide


Nationellaprov?
Nationellaprov i franska? Aaa, men det är ändå helt okej! Kanske tycker jag mest om det för att jag fick en ledig eftermiddag.
Har det varit en bra dag då?
Ja! sannerligen! Varför? Jo, delvis för att jag fann att Timo Räisänens nya album var super men även delvis för att träningen tog så roligt lång tid. För även fast det just under träningen kändes lite hmm...långdraget...så är det otroligt roligt nu när man ser tillbaka på det och det faktum att den tog så otroligt lång tid.
..och som vanligt skyller jag på Jakethesnake.

Hemma hos Natalie fick jag steka bacon men även uttrycka mina tankar om fåglar. :)

Rocka på! Rocka på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0