Run, run over the hills, Can feel the bouncing balls around me.


Gårdagen blev sannerligen ett äventyr och eftersom detta är en äventyrsblogg tänkte jag berätta mer om detta äventyr.
Det hela börjad på ett lila tåg mot Lund. Natalie som aldrig åkt pågatåg förrut ville gärna pröva detta fenomen. Hon tänkte sig att det skulle bli en underbar åktur och grundade detta på tågets färg. Ett lila tåg kan ju inte vara annat än toppenkul!?
Vi var hur som helst påväg till Lundakarnevalen, och trevligt blev det, fast mrNorge hade svårt att bestämma mig vart han skulle äta. Under tiden berättade jag förbluffande fakta för Maria så det löste sig fint.
Vi såg Amanda Jensen och jisses vad mycket folk där var! Men sen är man ju mästare på att slingra sig fram! Mahaa!

På vägen hem prövade vi streetathletics, och det var, citat; " det sjukaste jag sett" (främling på stationen)...vi missade bussen och bestämde oss där och då för att springa från stationen till Gustav. flås.
En hockeyspelare, en fotbollspelare, tre friidrottare och en norrman.


Kill a flower in someone's garden But I don't care, I am free!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jag riktigt känner hur mycket jag bidrar med till friidrotten utan att liksom lyfta på ett finger! streetathletics måste vara något av de smartare grejerna jag har kommit på ;D

2010-05-22 @ 23:41:48
URL: http://jousefin.blogg.se/
Postat av: Louey

Du har en så härlig fantasi och kommer med fina idéer Josefin! Vad vore världen utan streetathletics?

2010-05-23 @ 15:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0