What are you gonna do now, you plastic people with your plastic minds?


Jag har länge funderat över hur jag ska beskriva de tre senaste festivaldagarna.
Jag kan ju skriva om hur awesome det var, vilka frukter jag åt eller vilka äventyr jag upplevde/genomgick.  Detta är ju trots allt en frukt-/äventyrsblogg, och en ganska awesome en!
Men nä!
Jag tänkte skriva en lista över banden jag såg, och ja! det kommer.
Sen tänkte jag skriva att mina skor inte längre är vad dom varit.
Jag bör kanske nämna att jag gillar att min storebror är så snäll.
Jag kan ju också berätta att jag tackade nej till en ananasslice i fredags! Chockerande!
..och att jag underskattat Fibes Oh Fibes och festivalmat.
Jag är bra på att försvinna men bra på att hitta en viss person.
Jag har inte trillat men inte heller lärt mig busvissla.
Nu kommer listan; (detta skriver jag mest för min egen skull)

- Johnossi
- Fibes Oh Fibes
- Thåström
- Kristian Anttila
- Timo Räisänen
- Amanda Jensen
- Kapten Röd
- Bob hund
- The Hives
- [ingenting]
- Teddybears
- Elias and the Wizzkids (dock ytterst lite)
- Maskinen
- Name the pet
- Familjen
- Röyksopp

Bäst? The hives.

.desperat.

Kommentarer
Postat av: Sara

Så avundsjuk på dig!!! ;D

2010-05-31 @ 19:21:59
URL: http://dancingteardrop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0