Låt dom prata på, det är underbart.


Av någon anledning känner jag att jag inte kan släppa bloggen. Fast inlägg blir det lite av och ofta är dom korta och lite torftiga. Fast det kanske duger. jaja.
Jag skulle kunna skriva en jefla massa om helgen men väljer att inte göra det, för jag tror helt enkelt inte att ni vill veta. Pojken från Linköping var hur som helst här och det blev kalas. Vi gick till Babel och blandades med trance och 30plussare, fast det var fint ändå. Andrew Fletcher från Depeche Mode var DJ och kom igen! lite coowlt är det ju ändå! Depeche Mode – Just Can't Get Enough (Single Version) Jag menar ju det.
Resten av helgen var mest moln och fjärillar.
Idag knackar vardagen på, dags för plugg och jag är trött som aldrig förr. Det känns sådär att gå upp på morgonen men gillar ju ändå tanken av att det bara är en dag kvar i skolan.
Julstämmningen då? na, det kommer nog...på lördag kanske...


Hur skulle dom förstå? dom vet ingenting om oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0