Illusion. attraktion. Fiktion.


Dagarna rullar på och jag njuter av det faktum att jag inte längre lever på rutiner. Visst blir det mest friidrott men det har jag inget emot. Jobbet är avklarat och jag tänker spendera pengarna på en massa onödiga saker, helst så snabbt som möjligt. Att spara är inte min grej, onödiga grejer är.
Det blev Göteborg i helgen. Jag lyckades under loppet av en timme, gråta, skratta, hoppa 12.28, ta hem ett brons och krama kramar i överflöd. Därefter slet jag av mig tejpen och åkte hem. Befriande.
Veronica Maggio var bra. Val av låtar, scenframträdande, känsla...allt. Visst var det kanske ingen "Håkan Hellström", men svårt att toppa liksom. Skulle snurrat in på tivoli också men Sussie ville ha krubb och hemlighetshus så det blev kebab och sista tåget hem, som tragiskt nog gick 00.20.
Det väntar en del kalas i den snaraste, så ni får hänga lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0