I'm not in love. I'm just obsessed with hearing you say yes.


Nämen livet rullar på. För den som undrar så är det Laakso som gäller idag. På fredag är det skolavslutning, fast jag har i princip redan sommarlov. Det talas om det sista sommarlovet, ett år kvar, student, snart, snart, snart! Jag orkar inte vänta, har inget emot att inte riktigt veta vart livet är på väg. Det löser sig allt som oftast ändå.
Idag åkte jag in till stan. Hade inget bättre för mig, plus att vädret var mys. Jag sprang på Tea och Sussie, det blev Subway och helt vanlig och ordinär onsdags shopping. Det var bra, jag köpte lite grejer, kommer det en bild kanske? vi får se. Har ju sagt att det inte ska bli någon sån där modeblogg.
Annat spännande som händer är att jag ska bli faster. Ja hör och häpna! detta är spännande på många olika sätt. Till exempel..När detta barnet fyller 18 år så kommer jag att vara 36. Trettiosex!! plus att en helt ny människa ska bli en del av mitt liv. Ja, ni vet, spännande.




Jaha, där ser man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0