Jag hoppas, jag drömmer, att marken du går på går sönder!


Helgen är på ingång och jag sitter hemma i Vittsjö. Gårdagen spenderade jag i Hässleholm, RödaKorset och sen sjukhuset. Det blev mest en massa väntande och förflyttning av mig och tre tunga väskor, ryggen dog och sjukskötersorna tycktes konstigt nog inte bry sig. Är det bara jag som skulle erbjuda bärhjälp till en tappert (halvt)pendlande stundent? suck.
Idag har jag tagit blodprover, lyssnat på samma låt om och om igen och fixat saker på banken. Skriva namnteckningar, vika papper, koder, telefonnummer, dosor, mer koder, personnummer och jag ni vet. Sånt som händer när man fyllt 18. Världen är min. typ.
Jag har fortfarande Stockholmsdrömmar men åker istället till Göteborg, idag faktiskt. Snart. och på söndag till Lerum.

Universum är vikt åt dig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0