musiken rullar, dom har glömt allt dom saknar på dan


Jag glider in i Göteborg och i hela stan ekar det av Håkan Hellström. Fast egentligen, det är bara i mina hörlurar det ekar "Johnny var Evas hjärtas låga..." Ja ni vet. Göteborg får mig att tycka att Malmö är så..så gammalt. Malmö, Sveriges tredje största stad och det tog mig två år för att jag skulle börja tycka att det känns gammalt.
På väg upp, flytta till Göteborg? "Jag behöver dig mer än jag vill ha dig..." Ja ni vet.
eller kanske Stockholm "en prålig värld av mingel, singel..". Fast Winnerbäck är väl Linköping? Googlar och lär mig; "Lars Mattias Winnerbäck, född Nilsson 19 oktober 1975 i Stockholm, men uppvuxen i Linköping." Se där ja!
Fast jag gillar Malmö, det är fint. Varmt, lagom, kul, nära hem, äsch! varför klaga. Malmö är bra!
Hur som helst, jag har landat på hotellrummet tittar på dålig TV och försöker ladda upp inför imorgon. Saken med imorgon är den att det kan gå absolut hur som helst. Visst så är det väl alltid men just nu känner jag mig extra ovetande om formen, vilket självklart gör morgondagen otroligt spännande.
Fortsättning följer.
JUST DET! åkte förbi Gullbergs kaj idag, tyckte det var roligt, är man Håkan-fan så är man.

obligatorisk uteochreserblogginläggswebkamerabild(er)

P.S hade tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0