tiotusen hjärtslag, tiotusen tankar. Jag ser dig. Han håller om mig, men i tanken höll du om mig.


Jahaja.. skolavslutningen var rolig, eller rolig och rolig, den va som skolavslutningar ska vara. Läsk, stela kramar från lärare, varma kramar från klasskamrater, obligatoriskt klassfoto och betygsutdelning vilket alltid innebär applåder som efter den 20e eleven liksom dör ut och tillslut endast består av högst två personer som liksom bara gör det för att någon måste göra det. Dessutom spenderade vi denna avslutning med ettorna där i princip alla var bakis, detta gjorde skolavslutningen betydligt mycket roligare, i alla fall för min del.  
Eftermiddagen och kvällen spenderade jag med Sussie. Resten av klassen åkte till Danmark och snurrade runt. Men för mig och Sussie blev det thai och bio. Dagen efter väntade nämligen tävling i Karlskrona, där det  förövrigt regnade hela dagen så det behöver jag inte skriva om.
'

Tiotusen hjärtslag, tiotusen ljus. Jag ser dig. Hans läppar, jag hoppas att du ser.
Vad du missat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0