Är du sjuk? kanske galen eller full, full av skit. Hoppas inte


I måndags stukade jag foten, inte kraftigt, men det gör ont. Detta gjorde att liksom hela resten av dagen blev ganska deppig. Efter det lyckades jag hitta miljoner andra aneldningar över att vara deppig, dumt nog.
Idag hade vi redskapsgymnastik med RIG och jag som inte är så värst ackrobatisk av mig fruktade detta ganska rejält. Men! jag överträffade faktiskt mig själv då jag för första gången lyckades hjula (In your face Bosseförragymnstikläraren!) och slå en kullerbytta på en plint.
Just nu sitter jag och funderar över vad jag ska göra. Solen skiner och vi har redan slutat för dagen.
En tripp till stadsbiblioteket kanske, ja minsann festligare blir det inte här i Malmö.


Har du allt jag vill ha? hoppas inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0